رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری این سازمان را با مشکل مواجه کرده است.

او با اعلام اینکه فضای سبز یکی از تاثیر گذار و مهمترین فضا‌های شهری است گفت: با تلاش و همت نیرو‌های شهرداری در طی سه سال گذشته بیش از ۳۰هکتار به فضا‌های سبز شهری اضافه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گسترش فضا‌های سبز شهری، خشکسالی و کم آبی درطی سال‌های گذشته رایکی ازمهمترین معضلات این سازمان عنوان وتصریح کرد: فضای سبز زرندبیشتر از هرزمانی نیازمند برنامه ریزی مشخص برای توسعه، نگهداری است.

عبدالله زاده کمبود نیرو را از مهمترین مشکلات سازمان سیما، منظر اعلام و تصریح کرد: طبق استاندارد‌های جهانی به میزان هر هکتار فضای سبز سه نیرو جهت انجام فعالیت‌های مورد نیاز است که متاسفانه این امر در شهرداری زرند برای هر هکتار کمتر از یک نفر است و این به معنای آنست که ما با کمبود جدی نیرو مواجه هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند در ادامه به عملیات خاکبرداری و خاکریزی گل کار‌های میادین و فضا‌های سبز شهری اشاره کرد و گفت: با همکاری واحد نقلیه و خدمات موتوری در طی یک هفته گذشته بیش از ۲۰۰ کامیون خاک برداری و خاکریزی انجام گرفته است.

اواز آماده سازی و کشت دو برابری نیاز شهرداری به گل‌های فصلی خبر داد و افزود:به زودی عملیات گل کاری فصلی در سطح شهر آغاز خواهد شد.

عبدالله زاده در پایان از عملیات نصب پایه‌های روشنایی دو بوستان شقایق و مسافر خبر داد و تصریح کرد:امیدواریم طی هفته جاری و آینده این دو بوستان نیز روشن شوند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: فضای سبز ، کمبود نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار