باقری فرد گفت: باید کابوس دستیاری در کشورمان روزی پایان یافته و به جای آن، فضایی آرام، امیدبخش برای یادگیری و خدمت به بیماران جایگزین شود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابوالفضل باقری فرد دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با بیان این که در دولت جدید یکی از اولویت‌های مهم و ضروری وزیر بهداشت و معاونت آموزشی، اصلاح ساختار دستیاری، افزایش کیفیت آموزش و تقویت معیشت این عزیزان از طریق منابع مالی پایدار است، افزود: در این مسیر، تبدیل دستیاری به شغل در دستور کار این معاونت قرار گرفته است تا با استفاده از تمام ظرفیت کشور، این عزیزان از حداقل حقوق و مزایای یک پزشک عمومی بهره‌مند گردند.

او گفت: همچنین کاهش استرس‌های بی مبنا و دریافت کارانه مناسب با تغییر برخی آیین نامه‌های ناعادلانه، از جمله فعالیت‌هایی است که در حال انجام می‌باشد.

معاون آموزشی همچنین مطرح کرد: ضمن استفاده از تمام توان معاونین و مدیران و همفکری و همیاری نمایندگان دستیاران، به فضل الهی این وعده‌ها در آینده‌ای نزدیک محقق شده و با عمل گرایی از زحمات این نخبگان صبور و نجیب تقدیرخواهیم کرد.

باقری فرد تاکید کرد: باید کابوس دستیاری در کشورمان روزی پایان یافته و به جای آن، فضایی آرام، امیدبخش و سرشار از انگیزه برای یادگیری و خدمت به بیماران جایگزین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.