فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف یک کیلو و ۵۴۲ گرم مواد مخدر هروئین در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به منظور مبارزه بی امان با توزیع کنندگان عمده مواد مخدر صنعتی، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق از فعالیت مجرمانه یک توزیع کننده سابقه دار و عمده مواد مخدر در نقطه‌ای در حاشیه شهر ملایر مطلع شدند.

او افزود: با هماهنگی مقام قضائی و تحقیقات دقیق‌تر مخفیگاه این سوداگر مرگ شناسائی شد و در یک عملیات ضربتی از این محل بازرسی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در بازرسی از این مکان مقدار یک کیلو و ۵۴۲ گرم مواد مخدر هروئین به همراه چهار ترازوی دیجیتالی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد، ادامه داد: با تشکیل پرونده قضائی این توزیع کننده عمده مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شد.

سلگی از کشف محموله کالای احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال در ملایر شامل کشف ۱۵ هزار لیتر سرکه و بیش از ۳۴ هزار عدد ظروف یک بار مصرف بدون مجوز قانونی و احتکار شده با هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

او گفت: به منظور شناسائی و برخورد قانونی با برخی افراد سودجو و محتکر، مامورین این پلیس با انجام کار اطلاعاتی دقیق از محل نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام مورد نیاز مردم و بدون مجوز قانونی در یک انبار مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضائی، مامورین این یگان از این مکان بازدید کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده توسط مامورین این یگان تعداد پنج هزار بطری سه لیتری سرکه و ۳۴۲ هزار انواع ظروف یکبار مصرف احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

سلگی با اشاره به دستگیری دو متهم و تشکیل پرونده قضائی، عنوان کرد: برخورد با محتکران و افرادی که بخواهند مایحتاج ضروری مردم را بدون مجوز قانونی نگهداری کنند در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.