وبینار کشوری آینده پژوهشی در ورزش با محوریت بررسی ورزش و سلامتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در وبینار کشوری آینده پژوهی ورزش گفت: ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که باید بین مردم نهادینه شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جوامع دانشگاهی بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش، گفت: تمامی دانشگاهیان موظفند در این مسیر برنامه ریزی و اقدام نمایند.

نقدی افزود: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامت جسم و روان دانشجویان، کارکنان و اساتید و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی، موجبات کاهش استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

شریعتی رئیس مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از استان‌های پیشرو در ورزش دانشگاهی است.

به گفته وی، ساخت سالن ورزشی در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و همچنین ایجاد فضا‌های روباز برای دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای دختران شاهرود از اقدامات این دانشگاه است.

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اعلام اینکه وضعیت تحرک به ویژه در دانشجویان دختر نامطلوب است گفت: ورزش یک برنامه سرگرمی تفریحی نیست بلکه تغذیه مناسب روح و جسم است که باید برای تحقق این مولفه در دانشگاه‌ها تلاش شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار