جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: در دو ماهه شهریور و مهر بیش از ۱۰۲۰۰ پک لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: سپاه و بسیج خلق‌کننده حماسه‌های بی‌بدیل و تئوری خدمت بی‌منت به، ولی نعمتان خود یعنی همان مردم هستند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به لزوم تهیه تبلت و گوشی هوشمند جهت تحصیل دانش آموزان نیازمند نیز افزود: همچنین در این ایام ۲۱۰ عدد تبلت نیز تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مهدی کاشفی با اشاره به اینکه ارزش هر پک لوازم التحریر بیش از ۴۰۰ هزار تومان بوده است افزود: اقلام توزیع شده به همت سپاه، گروه‌های جهادی، اقشار مختلف بسیج، پایگاه‌های مقاومت، خیرین و کمک‌های مردمی تهیه شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه از تولیدات ملی و تلاش برای رونق تولید و اشتغال افزود: همه اقلام لوازم التحریر توزیع شده در بین دانش آموزان از تولیدات ملی و استانی بوده است.

مهدی کاشفی افزود: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نشان از عزم جدی سپاه برای رفع فقر و محرومیت بوده و این قرارگاه محرومیت زدایی را به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بر روی بخش‌هایی که تولید فقر و محرومیت می‌کند تمرکز کرده و به دنبال بزرگنمایی مشکلات در برخی از بخش‌ها است اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند سرعت محرومیت و تولید فقر را بیشتر از محرومیت‌زدایی و فقرزدایی نشان دهند که نیاز است با کار جهادی در جهت خدمت به مردم بیش از پیش تلاش شود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به اینکه نهضت کمک مؤمنانه در راستای فرهنگ دفاع مقدس است افزود: سپاه و بسیج از همه توان برای خدمت به نیازمندان و بخصوص آسیب دیدگان از کرونا در این دوران استفاده کرده و روند خدمت رسانی ادامه دار خواهد بود.

مهدی کاشفی با بیان اینکه سپاه و بسیج میدان دار عملیات محرومیت زدایی و مبارزه با فقر هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین عرصه‌های کار جهادی امروز مقابله با فقر و محرومیت بوده و نیاز است در این راه همه وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار