نماینده مردم شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از عملکرد پلیس شهرستان در تامین نظم و امنیت مطلوب تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی شهرستان با حضور در دفتر کار فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر، گفت: با توجه به لزوم سهیم بودن مردم در امر تامین امنیت، مردم باید قدردان زحمات بی منت پلیس باشند، چون بدون برقراری امنیت زندگی به راحتی میسر نخواهد بود.

درخشان، کار نیروی انتظامی را عبادت بی ریا برای رضایت خالق ومخلوق دانست و خاطر نشان کرد: مجلس همیشه حامی نیروی انتظامی است.

در ادامه این دیدار سرهنگ "حسن کیخا" با قدردانی از حضور نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در محل فرماندهی انتظامی ایرانشهر، بیان داشت: اولویت پلیس تامین نظم و امنیت بوده و نیروی انتظامی با حضور و عمل خود نشان داد که با بصیرت کامل و پیروی از اوامر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در ایجاد امنیت مطلوب پای کار بوده و با تمام توان این حضور خود را به عرصه ظهور می‌رساند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.