سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر هوادار تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم هوادار اظهار کرد:بازی فوق العاده پیچیده‌ای بود. واقعا تصور این مسابقه را از هوادار نداشتیم.  آن‌ها ۲ بازی قبلی بازیسازی می‌کردند و با ساختار دیگری بازی کردند و ما را شگفت زده کردند و سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشتند. تمام فضا‌ها را از ما گرفته بودند و دوندگی زیادی داشتند. به خاطر همین یک مقدار بازیکنان ما عصبی شدند، نمی‌توانستند بازیسازی کنند و بازی را از دست دادیم.

او ادامه داد: نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان را توجیه کردیم. با تعویض‌هایی که داشتیم سعی کردیم از فضا‌ها استفاده کنیم و سرعت مان را بالا ببریم. بازیکنانی  که تعویض شدند، خیلی به ما کمک کردند و این برد را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

او درباره  دعوتش به کمیته اخلاق بیان کرد: به خاطر یک مصاحبه بود و رفتیم و نشستیم و نظرات خود را گفتیم. آن‌ها هم نظرات خود را گفتند و موضوع خاصی نبود.   

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی دفاعی هوادار گفت: طبیعی است که فشار زیادی را در این بازی تحمل کردیم که البته برای بازیکنان ما خوب بود. شاید خیلی از تیم‌ها بخواهند با دفاع از ما امتیاز بگیرند و این ما هستیم که باید بیشتر کار کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. واقعیت فوتبال این است که سازماندهی دفاعی راحت‌تر از ساختار هجومی است و برنامه‌های حمله نیاز به راهکار بیشتر و بهتر دارد. 

او افزود: من هیچ وقت این نوع فوتبال را کثیف نمی‌دانم و بلکه منطقی است. تیم‌ها دوست دارند از شانس شان استفاده کنند و از ما امتیاز بگیرند. در نیمه دوم مسابقه ما بودیم که اصرار به حملات بیشتر داشتیم و عصبانی نشدیم. در مجموع هیچ ایرادی به تیم هوادار نمی‌گیرم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار