کریمی: ۳ بازیکن ما تحت تاثیر بازی با استقلال قرار گرفتند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: در تیم من فقط ۷-۸ نفر بازی کردند و ۲، ۳ نفر اصلا در حدو اندازه خودشان نبودند و از آن‌ها راضی نبودم.

او ادامه داد: همانطوری که در مصاحبه قبل از بازی گفتم مسابقه سنگین و نزدیکی پشت سر گذاشتیم و فضا برای مانور هر ۲ تیم کم بود.  هر ۲ تیم نسبت به هم شناخت داشتند. همچنین مهاجم خارجی استقلال را توانستیم مهار کنیم، زیرا از هم شناخت داشتیم و همین شناخت باعث سنگینی و نزدیکی بازی بود. متاسفانه ۲، ۳ بازیکن ما نتوانستند کیفیت خودشان را نشان بدهند و تحت تاثیر بازی قرار گرفتند و دستمان هم از نظر تعویض بسته بود. سعی می‌کنیم که با استفاده از بازیکنان جوان مان این مشکل را رفع کنیم تا در بازی‌های دیگر دچار چنین نقصانی نشویم.

سرمربی تراکتور درباره روز مربی و کار سخت مربیگری گفت: اکنون جای پاسخ  به این سئوال نیست، خودتان هم گفتید.همچنین  سختی کار هم این است که بگویم بسم الله رحمان رحیم خیلی سخت است.

او درباره  اینکه فولاد قصد دارد هر ۲ دروازه بان استقلال یعنی رشید مظاهری و رضایی را بخرد  و شما چه تصمیمی در این مورد دارد، اظهار کرد: این ربطی به ما ندارد این‌ها چه کسانی هستند؟! سعی می‌کنیم جفت  آن‌ها را بفروشیم که استقلال دیگر دروازه بان نداشته باشد و تا در دور برگشت شکست مان را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار