هلال‌احمر با بهره گیری از مشارکت‌های مردمی و به منظور تاب‌آوری اجتماعی در ساخت منازل آسیب دیده و ایجاد آغل‌های موقت در اندیکا مشارکت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: علاوه بر امداد رسانی‌های گسترده و توزیع اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی، به منظور ارائه خدمات فرهنگی و حمایت‌های روانی تیم‌های سحر این جمعیت به منطقه اعزام شد و فعالیت‌های حمایتی نیز با جدیت تمام و با بهره گیری از مشارکت‌های مردمی، جذب کمک‌های خیرین و همکاری با گروه‌های جهادی در منطقه در حال انجام است.

او بر ادامه فعالیت‌های حمایتی و هدایت خیرین جهت رفع محرومیت مفرط در منطقه به ویژه در خصوص رفع مشکلات معیشتی وعمرانی تاکید کرد و افزود: مداخله هلال احمر به منظور تاب‌آوری اجتماعی اهالی ساکن در مناطق زلزله زده به ویژه با آغاز فصل سرما و تهدید‌های پیش رو در باز سازی‌ها، مطرح شد.

خدادادی بیان داشت: مشارکت در ساخت برخی منازل آسیب دیده و کمک به ایجاد آغل‌های موقت از محل حمایت‌های مردمی جهت حفظ احشام از سرما تا احداث سازه‌های مورد نیاز مطرح گردید.

دیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن تقدیر از فرماندار، بخشداران و شهرداران اندیکا جهت همراهی و همکاری در خصوص راه اندازی و فعال سازی بیش از پیش خانه‌های هلال به ویژه در مناطق روستایی، تصریح کرد: تلاش برای گسترش فعالیت‌های آموزشی، حمایتی، اجتماعی و بشردوستانه از طریق خانه‌های هلال انجام می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.