امارات دیپلمات‌های خود را از بیروت فراخواند

امارات امروز ضمن فراخواندن دیپلمات‌های خود از بیروت، شهروندان خود را از سفر به لبنان منع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، امارات امروز (شنبه) دیپلمات‌های خود را از لبنان فراخواند و شهروندان خود را از سفر به لبنان منع کرد.

در پی افزایش تنش‌ها بین لبنان و کشور‌های خلیج فارس، مقامات امارات امروز اعلام کردند که دیپلمات‌های خود را از بیروت، پایتخت لبنان، خارج کرده و همچنین به شهروندان خود توصیه کردند به لبنان سفر نکنند.

خلیفه شاهین المرار، وزیر کشور امارات در این باره گفت: «تصمیم برای خروج دیپلمات‌ها در راستای همبستگی با پادشاهی  عربستان سعودی، با توجه به رویکرد غیرقابل قبول برخی از مقامات لبنانی در قبال عربستان گرفته شد».

المرار در ادامه به تداوم کار در بخش کنسولی و مرکز صدور روادید در بیروت در دوره کنونی اشاره کرد.

این اقدام در پی اظهارات جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان در مورد جنگ یمن صورت گرفت. کشور‌های حاشیه خلیج فارس مانند بحرین و کویت، پس از عربستان نیز عذر سفرای لبنان را خواستند و سفیران خود را نیز از لبنان فراخواندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
نوکر ها انگلیس و امریکا فراخوانده شدند این درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
این جوری تیتر بشه به وقعیت نزدیک تره« حاکمان گماشته انگلیس ، دیپلماتهای کشور امارات را به بنا به مصلحت انگلیس و فرزندان نامشروع اش در منطقه و به دستور ارباب شون ملکه الی از بیروت فراخواندند.)
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
مرگ برنیرنگشان این بدبختها با این ترفندها می خواهند از عواقب اقداماتشان فرار کنند ولی اشتباه می کنند و موفق نخواهند بود چرا که آنها رسوا شده اند و آبروی ریخته شان با این اقدامات کور دیگه بر نمی گرده این همه قتل و جنایت در یمن و بحرین و... گریبانشان را خوهد گرفت.
Canada
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بهتر
باید قریه های عربی
مستقل عمل کنند تا موفق شوند
آخرین اخبار