مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت:امکان عرضه بنزین یارانه‌ای در ۶۳ جایگاه عرضه سوخت در کردستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه کردستان با بیان این که در استان کردستان ۸۴ جایگاه سوخت وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر امکان عرضه سوخت یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) و با کارت سوخت در ۶۳ جایگاه فراهم شده که شامل ۸۰ درصد کل جایگاه‌های استان می‌شود.

گیتی منش با اشاره به عرضه بنزین و نفت گاز با نرخ آزاد افزود: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده بعد از بر طرف شدن مشکل قابل استفاده است.

وی اظهار کرد: برای وارد شدن سامانه کارت سوخت به مدار باید تک تک پمپ نازل‌ها باز و برنامه نرم افزای جدید نصب شود، هرچند این کار زمان بر است، اما با تلاش شبانه روزی همکاران این کار به اتمام رسیده و منتظر اینیشیال مابقی جایگاه از طریق مرکز می‌باشیم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از زمان ایجاد اختلال هیچ گزارشی از در راه ماندن خودرو‌ها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاه‌ها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.

گیتی منش در پایان سخنان خود یادآورشد: امیدواریم با تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی همکاران بتوانیم تا فردا کلیه جایگاه‌های سوخت را به مدار بازگردانیم.

مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در چند روز گذشته در استان کردستان نیز ایجاد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.