اردوی برون مرزی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که قرار بود در ترکیه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بسکتبال دسته «ب» کاپ آسیای بانوان از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شوند. برای حضور در این رقابت‌ها آخرین مرحله اردوی تیم ملی بانوان قرار بود در قالب یک اردوی برون مرزی در ترکیه برگزار شود که این اردو لغو شده است و در آکادمی المپیک تهران پیگیری خواهد شد.

پیش از این فدراسیون بسکتبال سعی داشت اردوی برون مرزی به همراه دیدار‌های تدارکاتی را برای تیم ملی بسکتبال بانوان فراهم کند که به دلایل مختلف این اردو برای بانوان ایران فراهم نشد و قرار است تمرینات را در تهران دنبال کنند. ملی پوشان تا روز ۱۲ آبان ماه تمرین می‌کنند و ۱۳ آبان راهی اردن خواهند شد.

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل زاده، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، نگین رسولی، شیدا شجاعی، آیدا گل محمدی و فرزانه فروتن ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی بسکتبال بانوان را برای حضور در مسابقات دسته «ب» کاپ آسیا تشکیل می‌دهند.

این بازیکنان زیر نظر شایسته متشرعی به عنوان سرمربی دیدار‌های خود در این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در گروه A رقابت‌های «ب» کاپ آسیا با لبنان و سوریه همگروه است. طبق برنامه اعلام شده، تیم کشورمان در روز نخست مسابقات (۱۶ آبان ماه) به مصاف لبنان می‌رود و در روز دوم هم با سوریه دیدار خواهد داشت.

در پایان مرحله گروهی، دو تیم اول گروه‌های A و B راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند. تیم‌های دوم و سوم دو گروه هم با یکدیگر با صورت ضربدری دیدار خواهند داشت تا دو تیم دیگر صعود کننده را مشخص کنند.

اندونزی، قزاقستان و اردن تیم‌هایی هستند که در گروه B با هم رقابت خواهند داشت.

در پایان رقابت‌های بسکتبال دسته «ب» کاپ آسیا بانوان، تیم قهرمان تنها سهمیه حضور در مسابقات دسته اول کاپ آسیا را به دست می‌آورد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ایولا
آخرین اخبار