رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ قم در خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مسابقات هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم  در رشته کیک‌بوکسینگ  به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

 این دوره از مسابقات قهرمانی استان در خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و در قالب آن نفرات برتر استانی در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان شناخته شدند.

 در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم پوریا جعفری و سید طاها موسوی مقام های اول و دوم را بدست آوردند و در منفی ۴۱ نیز ابوالفضل ملک محمدی اول و محمدجواد باحور دوم شد.

نورآقا حسینی و فضل الله نیازی رتبه های اول و دوم وزن منفی ۴۴ کیلوگرم را به نام خود رقم زدند و در منفی ۴۷ نیز ابولفضل عبدالهی و امیرحسین عبدالله وند رتبه های برتر را کسب کردند.

امیرمحمد نوبهاری و مهدی رضایی در وزن منفی ۵۰ رتبه اول و دوم را کسب کردند و علی اصغر مروتی و علیرضا دادی یوسف آبادی نیز در وزن منفی ۵۳ موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.

 مهدی محمدی و محمد امین قریشی در وزن منفی ۵۶ و محمد حسین باقری و محمد امین یعقوبی وقار نیز در وزن منفی ۵۹ رتبه های اول و دوم را به نام خود ثبت کردند.

در منفی ۶۲ کیلوگرم این رقابت ها امیرحسین احمدی و عباس چراغی حائز رتبه شدند و در منفی ۶۸ نیز شایان احمدی مقام نخست را بدست آورد، همچنین در مثبت ۶۸ کیلوگرم این رقابت ها نیز مهدی ایمانی اول و امیرحسین رحیمی دوم شد.

نوجوانان کیک‌بوکسینگ کار برتر قم معرفی شدند

نوجوانان کیک‌بوکسینگ کار برتر قم معرفی شدند

نوجوانان کیک‌بوکسینگ کار برتر قم معرفی شدند

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.