سالاری گفت: در سطح استان تهران از ۳۶۱ جایگاه سوختی که وجود دارند، ۱۹۵ جایگاه آماده شده و ارتباط در این جایگاه‌ها برقرار است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه با تجربه گذشته و اعتماد به نفس در چند شب و روز گذشته و همچنین با حرکت جهادی همکاران ما در این مدت که به صورت بسیجی وار فعالیت می‌کردند در حال حاضر تقریبا تمامی جایگاه‌های ما آماده شده‌اند، تصریح کرد: مشکل ارتباطی در برخی از جایگاه‌ها وجود دارد که به صورت کامل هنوز این ارتباط فراهم نشده است.

او ادامه داد: در سطح استان تهران از ۳۶۱ جایگاه سوختی که وجود دارند، ۱۹۵ جایگاه آماده شده و ارتباط در این جایگاه‌ها برقرار است و مردم می‌توانند از طریق کارت سوخت اقدام به سوخت گیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش توضیح داد: ۱۲۵ جایگاه باقی مانده که در حال حاضر تنظیمات آن ها در حال انجام است و به زودی سیستم‌ها در آنجا نصب می‌شوند، به طوری که همکاران ما به جایگاه ها مراجعه کرده و به تدریج این مشکل در تمام جایگاه‌ها برطرف می‌شود.

سالاری اظهار کرد: در سطح کل کشور از ۳ هزار و ۸۰۰ جایگاه که به چرخه سوخت گیری بازگشته اند، ۲ هزار جایگاه کامل به سامانه متصل شده اند و متقاضیان می‌توانند از طریق کارت‌های سوخت، سوخت گیری کنند و در مجموع بیش از ۵۵ درصد از فضا برای سوخت گیری از طریق کارت هوشمند امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش بیان کرد: برخی از جایگاه‌ها مشکل تنظیم آی پی و تنظیمات‌ آی پی داشتند که ما باید با مراجعه به جایگاه‌ها مودم این بخش را خاموش کنیم و به کارگاه‌ها منتقل و سیستم را در آنجا نصب کنیم.

او یادآور شد: امکان جا به جایی کابل‌ها و امکان برقراری ارتباط وجود نداشته که ما در حال حاضر با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم به زودی مشکلات و مغایرت‌ها در این بخش‌ها را برطرف خواهیم کرد و به زودی اطلاعات جدید را وارد سیستم و سرور‌ها خواهیم کرد، تا امکان سوخت گیری در جایگاه‌های باقی مانده از طریق کارت سوخت هم فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در پایان یادآور شد: تمام جایگاه‌هایی که به سامانه متصل شده‌اند، امکان سوخت گیری از طریق کارت سوخت برای آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوخت گیری ، کارت سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار