مدیرعامل تیم فوتبال پیکان تهران در ارتباط با شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان در حاشیه مراسم روز جهانی مربی که در تهران برگزار شده است اظهار کرد: روز جهانی مربی را به همه دوستانی که این لقب را یدک می‌کشند تبریک می‌گویم خصوصا در رشته خودم فوتبال که می‌دانم چه مقدار سختی دارد و چه مشکلاتی را پشت سر می‌گذارند. از هیئت رئیسه کانون مربیان به خاطر برگزاری این مجمع تشکر می‌کنم و امیدوارم هر سال چنین مراسم‌هایی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تعویق بازی هفته سوم تیم خود در لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به حضور بازیکنانمان در تیم ملی امید از سازمان لیگ درخواست تعویق بازی خود را داشتیم خدارا شکر این درخواست نیز پذیرفته شد و اکنون بازی هفته سوم ما  مقابل ذوب آهن به تعویق افتاده است.

محمدی درباره شرایط کلی لیگ برتر گفت:در این فصل نیز چند تیم از همین هفته‌های اول خود را جدا کرده اند و البته حضور بعضی تیم‌ها نیز در انتهای جدول عجیب است و به هر حال تا پایان هفته پنجم نمی شود درباره لیگ صحبت قاطعی کرد.

محمدی درباره درخواست تیم‌های لیگ برتر برای کسب درآمد‌های تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها گفت: شروع این کار با مدیرعامل باشگاه استقلال آجورلو بود و او پیشنهادی درباره تبلیغات محیطی داد و ما هم استقبال کردیم.

او افزود: از فصل گذشته تا به امروز رقم ناچیزی را (۲.۵ میلیاردتومان) درآمد داریم که از این مبلغ ۵۰ درصد هم کثر شده است و آن هم به دلایلی مثل جریمه‌ها، هزینه‌های ایفمارک، که با این وجود می‌توان گفت بسیار رقم ناچیزی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار