بومی سازی لوله و اتصالات بدون درز در کارخانه تولید اتصالات انرژِی آشتیان ۲۰ میلیون دلار صرفه جویی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با فعالیت کارخانه تولید اتصالات انرژِی در آشتیان با بومی سازی لوله و اتصالات بدون درز علاوه بر تامین نیاز داخل، دست کم ۲۰ میلیون دلار در هزینه‌های کشور صرفه جویی دارد.

با بی نیازی به خارج مالک و سرمایه گذار این صنعت اکنون در صدد توسعه برای تامین مواد اولیه تولیدات در داخل است تا زنجیزه تولید تکمیل شود.

لطفی صاحب دو برند معروف لوله و اتصالات انرژی درآشتیان کار را از کارگاهی کوچک شروع کرد و اکنون با داشتن ۶ کارخانه بزرگ صاحب برند برتر تولید و صادرات در زمینه تولید لوله و اتصالات بدون درز در کشور است که سالانه بیش از ۱۵ هزار قطعه تولید دارد.

لطفی با اشاره به اینکه اوج تولید و صادرات کارخانه در زمان تحریم بوده و هست گفت: فعالیت شش کارخانه با ایجاد بیش از ۲۸۰ فرصت شغلی مستقیم و بیش از ۳ هزار شغل غیر مستقیم در کشور همراه بوده است.

او اضافه کرد: کاربرد این لوله و اتصالات در صنایع انرژی ، دریایی آبرسانی و موتورخانه‌ها است که با تحریم سخت گیرانه آمریکا روبرو شده است.

این صنعتگر برای این طرح توسعه هزار میلیارد تومان هزینه کرده که البته برای ادامه تولید نیاز به حمایت در زمینه جلوگیری از واردات و قاچاق دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.