به دنبال اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه کارگروه رفع موانع تولید، اشتغال و حمایت از کارگران در دادگستری راور تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه، اولین جلسه کارگروه ویژه رفع موانع تولید و اشتغال و هم اندیشی در خصوص پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی تعطیل شده در دادگستری راور تشکیل شد.

 ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری راور در این جلسه با اشاره به رصد واحد‌های تولیدی، کشاورزی، دامی و صنعتی در این شهرستان گفت: رونق تولید و اشتغال مولد در شهرستان نیازمند مدیریت جهادی و میدانی است و دستگاه قضایی با تمام توان از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری خواهد کرد.

او افزود: لیست کاملی از واحد‌های تولیدی در سطح شهرستان که به دلایل مختلف تعطیل شده اند و فعالیت آن‌ها متوقف شده، تهیه شده است.

فرحبخش با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تصریح کرد: مسایل حقوقی واحد‌های تولیدی، کشاورزی، دامی، معدنی، صنعتی و مشکلات بانکی وغیره با حضور کارشناسان در این کار گروه بررسی می‌شود و تصمیمات مقتضی به منظور رفع موانع و مشکلات با اولویت واحد‌های تولیدی و دامی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.