رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: به روی کار آمدن شهردار جدید شهرستان خرمشهر منتظر تایید استانی است اما همه تاییدیه های لازم شهری را دریافت کرده است.

عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای شهر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: تاییدیه های لازم شهری در خصوص شهردار جدید صورت گرفته است و در انتظار تایید نهایی استاندار هستیم و به محض تایید استانی اقدامات لازم برای به دست گرفتن مسئولیت مدیریت شهرداری خرمشهر توسط عبدالامیر کمایی انجام می شود.

او با رد شایعاتی در خصوص رد شدن صلاحیت شهردار جدید خرمشهر تنها علت معطلی در ورود او به این منصب را سنگ اندازی برخی مدیران شهری در صدور تاییدیه ها خواند ودر خصوص این مدیران و مسئولان بیان کرد :منافع شخصی خود را بر منافع شهری ترجیح ندهند چون خیانت به خرمشهر است و افزون بر ضرر رساندن به این شهر حق مردم آن پایمال می شود.

پورخلف با بیان اینکه شهردارجدید از حمایت کامل شورای شهر برخوردار خواهد بود،از مسئولان نیز خواست تا در انجام فعالیت ها و وظایف خود همگام با شهرداری عمل کنند تا روزهای خوبی ازنظر عمران و آبادی در خرمشهر احساس شود.

مبلغ واریزی کارگران شهرداری بیشتر شد

رئیس شورای شهر خرمشهر در خصوص افزایش واریزی کارگزان شهرداری توضیح داد: کارگران این اداره یک ماه حقوق کامل به همراه مزایا و یک ماه حقوق پایه را دریافت خواهند کرد چون مبلغ واریزی از سوی استان به حساب این اداره پاسخگوی این واریزی است.

او با اشاره به وعده استانداری و موکول شدن واریزی مبلغ عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به امروز ادامه داد: در صورت تحقق این وعده تلاش می شود تا پایان امروز مبلغ مورد نظر به پرسنل پرداخت شود.

پورخلف در پایان گفت: شورای شهر خرمشهر همواره در تلاش است که واریزی مطالبات کارگران را در اولویت قرار دهد و پیگیری های لازم را در این باره انجام دهد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.