خرمگاه گفت: با توجه به آنالیزهای صورت گرفته از تیم فجر سپاسی ، جایی برای اشتباه فردی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: فجر شهید سپاسی تیم خوب و دونده ای است و با توجه به آنالیز های صورت گرفته از مسابقه های آنها به بازیکنان صنعت نفت تاکید کردم که جایی برای ارتکاب اشتباه فردی نداریم.

او افزود: اگر بازیکنان با تلاش زیاد و غیرت خود بتوانند سه امتیاز دیدار را از آن خود کنند افزون بر ایجاد خوشحالی هواداران و به اولین امتیاز های خود در این فصل دست پیدا می کنیم.

خرمگاه ضمن گلایه شدید از داور دیدار نفت و تراکتورسازی درهفته دوم رقابت ها با وجو گواه بودن تمام کارشناسان حاضر ،بیان کرد:  دو پنالتی برای تیم صنعت نفت گرفته نشد و به دلیل ضعف داوری و  اشتباه های فردی، سه گل نیز دریافت کردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان آنکه اگر داور در دقیقه ۸۲پنالتی را برای نفتی ها گرفته بود مسابقه به تساوی پایان می یافت بیان کرد: امیدوارم اولین و آخرین رقابت فصل باشد که از داوری ضربه می‌خوریم.

او با اشاره به غیبت علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت به علت ابتلا به کرونا از هدایت آنلاین تیم توسط سرمربی اش به صورت آنلاین خبر داد گفت: نباید از تاثیر حضور سرمربی در هنگام مسابقه به بازیکن ها غافل شد.

فجر سپاسی شیراز هجومی بازی خواهد کرد

اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در این نشست گفت :فردا با ترکیب هجومی وارد میدان خواهیم شد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز این رقابت‌ از آن خود کنیم.

او با اشره به برگزاری هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در استادیوم تختی آبادان افزود: مردم آبادان و شیراز همیشه با هم قرابت مثال زدنی داشته اند، بنا براین رقابت فوتبالی نیز به هیجان این ورزش برای استان فارس و خوزستان اضافه خواهد کرد.

کلانتری با گلایه از از وضعیت داوری طی دو هفته گذشته گلایه مند و دو باخت تیم فجر سپاسیم از تلاش ها برای بهتر شدن سبک بازی و کسب نتایج مناسب تر خبر داد.

در بازی با فجر سپاسی جایی برای ارتکاب اشتباه فردی نداریم

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.