نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، گزارش شورای حقوق بشر این سازمان را پاره کرد و گفت که «جای آن در زباله است».

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، گیلاد اردان، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، روز جمعه، گزارش شورای حقوق بشر این سازمان را پاره کرد و گفت که جای آن در زباله است.

روزنامه عبری «یدیوت آحارونوت» اعلام کرد که این حادثه در جریان نشست ویژه جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل رخ داده است.

اردان به دلیل گزارش سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که در آن به شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد شده بود، عصبانی شد و گفت: «شورای حقوق بشر از زمان تأسیس در ۱۵ سال پیش، با ۹۵ قطعنامه به اسرائیل حمله کرده و آن را محکوم کرده است، در حالی که مجموعاً ۱۴۲ قطعنامه علیه سایر کشور‌های جهان صادر شده است».

او پس از سخنرانی خود، در تریبون سازمان ملل، گزارش سالانه شورای حقوق بشر را پاره کرد و گفت: «جای این گزارش تحریف شده و یک طرفه در سطل زباله است.»

اردان همچنین به هرتزوگ، نماینده سابق این رژیم در سازمان ملل یادآور شد که او هم قطعنامه قبلی سازمان ملل را پاره کرده بود.

او پیش از پاره کردن قطعنامه شورای حقوق بشر گفت: «این تصمیم دقیقا همان کاری است که سفیر وقت اسرائیل از این تریبون انجام داد. من هم باید همان را با این گزارش ضدیهودی، تحریف شده و یک طرفه انجام دهم.»

نماینده رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: «شورای حقوق بشر ناگهان به «شورای هری پاتر» تبدیل شده است، شورایی از جادوگران که می‌توانند به طور معجزه آسایی باعث ناپدید شدن همه جنایات جنگی و جنایات حماس شوند.»

از جمله تصمیمات گنجانده شده در آن گزارش، تصمیم شورای حقوق بشر برای تشکیل کمیته تحقیقاتی برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در نبرد ۱۲ روزه بین حماس و صهیونیست‌ها است.

در این گزارش همچنین به شهرک سازی صهیونیست ها، وضعیت حقوق بشر در کرانه باختری و بلندی‌های جولان اشغالی سوریه و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان اشاره شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
تحمل شنیدن حقیقت را ندارند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
این همان تروریست های جلتنمن هستند.
حتی کت و شلوار و کروات هم نمی تواند بربریت شان را بپوشاند.
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
پایان نزدیکه خیلی خودتو حرص نده
Pakistan
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
حقوق بشر کیلو چنده وقتی که امریکا پشتت باشه

بزودی عربستان هم قدرت انجام همین کار را در این شورا پیدا خواهد کرد...شما فقط صبر کن و ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ثابت کرد یه مشت وحشی آمازونی زبون نفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
کاش موشک میفرستادی با خاک یکسان میکردی این ژریم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
وقتی شورای حقوق بشر قدرت اجرایی نداشته باشه، موشهای کور زیر زمینی ها و زیر شیربونی های اروپایی دیروز، با کمک ملکه فسیل شده انگلیس، غاصب اراضی یه کشور (فلسطین) می شن و با تقلید از گربه های وحشی روی قطعنامه های حقوق بشری چنگ می زنند و اون رو پاره می کنند، دنیا از جنگل هم بدترشده چون لااقل در جنگل موش کور جرات عرض اندام نداره.
آخرین اخبار