عبداللهی درباره بازی تیمش برابر پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده مشهد اظهار داشت: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم. هر ۲ تیم مشکلاتی دارند. مشکلات تیم ما هنوز پا بر جا هستند، اما نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم؛ زیرا تمرکز ما باید روی بازی باشد. ان شاءالله پس از بازی می‌توانیم درباره مشکلات حرف بزنیم.

عبداللهی در ادامه گفت: به هر حال نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که جمع شد. وقتی تیم دیر جمع می‌شود، از مشکلات ناشی از آمادگی جسمانی و عدم برگزاری بازی تدارکاتی آسیب می‌بیند. ما ۲ بازی قبلی را بازی تدارکاتی می‌دانیم. در بازی هفته گذشته به خاطر مشکلات قبل از بازی غافلگیر شدیم و ۳۰ دقیقه ابتدایی را از دست دادیم. پس از آن به بازی برگشتیم که دیر شده بود.

مربی نفت مسجد سلیمان افزود: برای ما لیگ از فردا شروع می‌شود. به بازیکنانمان ایمان داریم و می‌دانیم که آن‌ها توانمند هستند. برای ما کافی است که بازیکنان ما با تمام تمرکز و توان بازی کنند. مطمئنا بازیکنان ما این قدر باتجربه هستند که فریب مشکلات پدیده را نخورند. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد.

او درباره غایبان تیمش برابر پدیده گفت: یک یا ۲ بازیکن ما مصدوم هستند که تیم پزشکی ما تلاش می‌کند آن‌ها را به بازی برساند، اما محروم نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار