مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه البرز از درگذشت مدافع سلامت تقی داستان در پی ابتلا به کرونا در حین خدمت‌رسانی به بیماران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جمال محمدی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه البرز گفت: با توجه به تداوم حضور و نقش آفرینی مدافعان سلامت در خدمت رسانی به مبتلایان بیماری کرونا مدافع سلامت تقی داستان به این بیماری منحوس مبتلا و با وجود همه تلاش‌ها برای مقابله با بیماری در بیمارستان امام علی (ع) درگذشت.

او با بیان این که مدافع سلامت تقی داستان از مدافعان حرم و برادر ۲ شهید نیز بود افزود: مراسم تشیع مدافع سلامت تقی داستان ساعت ۹ صبح فردا شنبه ۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان شهری و محلی، اقشار مختلف مردم و محبان اهل‌بیت (ع) و کادر درمان البرز از مجتمع امام علی (ع) به سمت ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد و پیکر ساعت ۱۲ در امامزاده محمد (ع) تدفین می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه البرز گفت: مدافع سلامت تقی داستان به عنوان کارشناس پرستاری و در عرصه کنترل و حراست مجموعه‌های مختلف و نیز در هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز فعالیت و مشارکت داشت و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.