تردد خودرو‌ها از جنوب به شمال در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هاشمی مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و گزارش راهداران مستقر در جاده‌های کوهستانی استان ترافیک در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های مرزن آباد، مجلار، دزدبن، ولی آباد، کندوان، گچسر سنگین است.

او افزود: ترافیک در محور هراز محدوده نارنجستان، بایجان و شاهاندشت در مسیر رفت و برگشت نیز سنگین گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: قطعه یک آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران نیز با بیان اینکه محور‌های کندوان و هراز در برخی مقاطع ترافیک سنگین دارند، گفت: افزایش حجم ورود خودرو‌ها از استان‌های همجوارو بازگشت برخی مازندرانی‌ها از روستا‌های ییلاقی سبب ایجاد ترافیک پرحجم شده است که احتمالا تا ساعاتی دیگر نیز ادامه دارد.

او با بیان اینکه ترافیک پرحجم و سنگین معضل همیشگی محور‌های مازندران در پایان هر هفته است، گفت: کنترل محور‌ها در راستای اجرای محدودیت‌ها کرونایی با دوربین‌های نظارتی همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار