مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی سبب بارندگی همراه با رعد و برق تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط این استان خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی از روز جمعه به خوزستان سبب بارندگی همراه با رعد و برق تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط این استان خواهد شد.

او افزود: سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده سبب بارش همراه با رعد و برق در مناطق شمالی، غربی و شرقی خوزستان و به صورت پراکنده در بقیه مناطق استان می‌شود.

سبزه زاری با بیان اینکه در این مدت وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای همراه با گرد و غبار محلی به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان نیز قابل انتظار است، افزود: اوج فعالیت این سامانه از عصر روز جمعه تا اوایل روز شنبه است و تا اوایل روز یکشنبه آینده شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بستان با ۳۴.۸ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۴.۱ و حداقل ۲۰.۷ درجه سانتیگراد گزارش شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.