فلاح گفت: منطقه ۲ یکی از مناطق کم برخوردار اصفهان بوده و از هر لحاظ محرومیت در این منطقه مشاهده می‌شود که باید به وضعیت آن از جمله کارگاه های موزائیک ‌سازی رسیدگی ویژه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا فلاح رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره بازدید میدانی از محله ولدان واقع در شهرداری منطقه ۲ اصفهان، گفت: بر اساس قولی که در ایام انتخابات به مردم دادیم، بازدید میدانی را به اتفاق حجت‌الاسلام مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۲ از محله ولدان داشتیم، منطقه ۲ یکی از مناطق کم برخوردار اصفهان بوده که نسبت به همه مناطق شهر از بودجه کمتری برخوردار است و از هر لحاظ محرومیت در این منطقه مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به محرومیت‌های منطقه ۲ شهرداری اصفهان افزود: سرانه فضای سبز، ورزشی و فرهنگی در این منطقه پایین بوده و چیزی که در بازدید میدانی مشاهده شد، آزادسازی معابری است که در محله ولدان بود که باید این آزادسازی‌ها در سال جاری و سال آینده با کمک مردم صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره ملاقات مردمی با شهروندان محله ولدان تصریح کرد: پس از بازدید میدانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله ولدان و اهالی مردم این منطقه حضور پیدا کردیم که تعیین تکلیف اراضی معروف به ۱۸ هکتاری، زیرسازی و آسفالت معابر، اصلاح هندسی معابر، احداث ورزشگاه، آزادسازی و عقب نشینی معابر و ساختمان‌های واقع در مسیر و توجه به ناوگان حمل و نقل به ویژه افزایش اتوبوس و کاهش سرفاصله‌های ایستگاه‌های اتوبوس از مهمترین خواسته‌های مطرح شده از سوی اهالی این منطقه بود.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت، تعیین تکلیف کارگاه‌های موزائیک‌سازی منطقه بود که مقرر شد دوشنبه هفته آینده به همراه شهردار منطقه  در دفتر رئیس شرکت شهرک‌ها جلسه‌ای پیرامون پیگیری اراضی اختصاصی به این کارگاه‌ها تشکیل شود.

فلاح با اشاره به پیگیری درخواست‌های مردمی منطقه ۲ شهرداری اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در شورای اسلامی شهر کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون مناطق محروم و کم برخوردار تشکیل شده، قصدمان بر این است که نیازهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی، فضای سبز و محیط زیست مناطق محروم شهر را احصا کرده و تلاش کنیم در تدوین بودجه سال آینده این نیازها را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بودجه‌ای را در جهت رفع مشکلات و نیازها به مناطق محروم و کم برخوردار شهر اختصاص دهیم که این مهم می‌تواند در قالب احداث پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و تردد صورت بپذیرد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار