دو فوتی و سه مصدوم در حادثه واژگونی خودروی سواری در کمربندی غربی میبد

در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کمربندی غربی میبد، دو تن از سرنشینان خودرو پس از پرتاب به بیرون از خودرو ،جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کمال بنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: بنا به اعلام مرکز فرماندهی عملیات هلال احمراستان یزد مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵، عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات هلال احمر کمربندغربی  میبد بلافاصله به محل حادثه واقع در هشت کیلومتری مجتمع رفاهی در باند اردکان_یزد محور کمربند غربی (حوالی جاده آسیاب دو سنگی) اعزام شدند.

بنا، با بیان اینکه متاسفانه دوتن از سرنشینان به علت پرتاب به بیرون از خودرو جان خود را از دست داده بودند، گفت: نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل حاضر (اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راه)، پس از تثبیت صحنه حادثه و طی عملیات رهاسازی به وسیله ست نجات، سه مصدوم داخل خودرو را به بیرون انتقال و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

این مقام مسئول بار دیگر بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار