حجت الاسلام دلاوری گفت: مسئولین و به ویژه استاندار، جلوی صدور مجوز‌های صنایع آلاینده را بگیرند و رویکرد ایجاد صنایع در منطقه رستاق، صنایع پاک باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام دلاوری، امام جمعه رستاق با گلایه از عدم توجه مسئولین به مطالبه و درخواست مردم برای جلوگیری از ادامه تاسیس صنایع آلاینده، گفت: خواهش ما این است که مسئولین محترم به ویژه استاندار جوان و انقلابی جلو این مجوز‌ها را بگیرند و رویکرد ایجاد صنایع در شهرستان و منطقه رستاق به سمت تاسیس صنایع پاک مدیریت شود.

حجت الاسلام و المسلمین دلاوری با گرامیداشت یاد امام و شهدا و به ویژه اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی، به مناسبت هشتم آبان، سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و افزود: مسئولین و نهاد‌هایی مثل بسیج، آموزش و پرورش، مساجد، انجمن‌های اسلامی و روحانیت که با نوجوانان سرو کار دارند نباید از وظیفه خطیر خود نسبت به این قشر غفلت کنند.

او اظهار داشت: کادر سازی و تربیت نیروی برای آینده کشور از این سن باید آغاز شود چراکه مسائل اعتقادی، اخلاقی و سیاسی در این دوران تاثیرگزار است و در جوانی و سنین بالاتر ظهور و بروز خواهد نمود و باید گفت از بهترین نسخه‌های تربیتی برای نسل نوجوان امروز نسخه ایثار و فداکاری و شهادت طلبی نوجوانان این میهن در هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب جمعه رستاق همچنین مناسبت ۱۳ آبان را گرامی داشت و با یادآوری حوادث این روز بیان کرد: انقلاب اسلامی استمرار خط استکبارستیزی انبیاء (ع) است.

او افزود: با دقت در آیات قرآن مى‌توان به راهکار‌های جبهه استکبار علیه جبهه حق دست یافت که همواره جریان باطل در رویارویى با جریان حق از آن‌ها استفاده مى‌کند و آن عبارت است از: بهره‌بردارى از نقاط ضعف، سیاست گام‌به‌گام، خداوند از مؤمنین مى‌خواهد که از «خطوات» و گام‌هاى شیطان تبعیت نکنند، استمرار و تداوم و همه‌جانبه و فراگیر.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.