رییس سازمان اورژانس کشور در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بررسی مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی استان پرداختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، صبح امروز جمعه هفتم آبان ماه جلسه ای با موضوع پیگیری مشکلات فوریت های پزشکی استان اصفهان و مطالبات پرسنل با حضور جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور و معاونان وی با شاهین شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

رییس سازمان اورژانس کشور در این جلسه ضمن تاکید بر توجه بیشتر به اورژانس پیش بیمارستانی گفت: به لطف خدا، دکتر شیرانی نگاه بسیار خوبی به اورژانس پیش بیمارستانی دارند.

وی ارتقای روحیه پرسنل با رفع مشکلات فعلی آنها را در اولویت مسائل دانست و افزود: سالانه در سطح کشور ۴ و نیم میلیون ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام می شود که این ماموریت ها داخل منازل و خانه‌های مردم است؛ در حقیقت کارکنان اورژانس به عنوان سفیران حوزه سلامت وارد منازل مردم می شوند و این مسئله چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ دانش و مهارت آنها بسیار حائز اهمیت است.

میعادفر برای اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد و اظهار کرد: اورژانس اصفهان باید از ظرفیت شهرداری ها و امکانات عمومی شهر استفاده بیشتری داشته باشد چراکه این موضوع در کشور و سایر استان‌های بزرگ در مسیر امدادرسانی و کمک به مردم و استقرار پایگاه های اورژانس اجرایی شده اما متاسفانه اصفهان تاکنون از این ظرفیت ها استفاده خوب و مطلوبی نداشته است.

همچنین در این جلسه بحث کمبود نیروی انسانی به دلیل ایجاد نارضایتی در بین کارکنان حاضر و کاهش کیفیت خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی از سوی رؤسای سازمان اورژانس و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.