برگزاری رقابت‌های کشوری پاورلیفتینگ بانوان در یاسوج

نایب رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، الهام بهزادی نایب رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بدون تجهیزات یا سبک بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سالن ۹ دی شهر یاسوج آغاز شد.

بهزادی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها تا فردا هشتم آبان ادامه دارد افزود: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از۵ تا ۸ آبان ماه دریاسوج در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات در اوزان ۴۳، ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۶ و ۸۴ کیلوگرم با هم رقات می‌کنند اضافه کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ یا وزنه برداری قدرتی در سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه با و یا بدون تجهیزات برگزار می‌شود.

گفتنی است بسیاری از ورزشکاران با لباس‌های محلی که نشان از وحدت همدلی ونشاط اجتماعی اقوام مختلف است دراین مسابقات حاضر شدند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.