معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران استخدام خواهر و همسر خود را کاملا قانونی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ارتباط با جذب خواهرش در بخشداری میاندورود، گفت: اقدام غیرقانونی در این ارتباط انجام نگرفته، با تشخیص استاندار مازندران به‌دلیل توانمندی که خواهرم داشت از ظرفیت وی در این مجموعه استفاده شده است.

او با بیان اینکه به دلیل مسئولیتی که داشتم موافق روند جذب ایشان نبودم، افزود: با تشخیص استاندار و طی فرایند قانونی خواهرم در این مجموعه جذب شده است.

صفری گفت: جذب خواهرم به طور قراردادی از ابتدای سال ۱۴۰۰ با تشخیص استاندار طی یک فرآیند و براساس مکانیزم قانونی انجام گرفته و دستگاه‌های نظارتی پس از اینکه موضوع به آن‌ها ارجاع داده شد ورود پیدا کرده و پس از ارائه مدارک و سوابق موارد غیرقانونی در این روند جذب دیده نشده است.

او انتشار این خبر را خدشه دار کردن شخصیت حقوقی استانداری دانست و افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا کرده و انحرافی نسبت به جذب خواهرم وجود نداشته به نظر می‌رسد دامن زدن به این موضوع از روی بغض است.

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در ارتباط با روند جذب همسرش در سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان نیز، گفت: همسر بنده از سال‌ها قبل در یکی از شهرداری‌های مازندران مشغول فعالیت بوده و سابقه بیمه وی گواه این موضوع است؛ به‌دلیل فاصله زیاد محل زندگی و کار همسرم درخواست جابه‌جایی و انتقالی از بابلسر به ساری را از مقام مربوطه پیگیری کرده است.

او افزود: این جابه‌جایی و انتقال در حوزه استاندرای مازندران بوده و بنده نقشی در این ارتباط نداشتم، جذب همسرم در گذشته انجام شده و سوابق بیمه‌ای وی مبین این موضوع است.

صفری گفت: این مسئله موضوع جدیدی نیست و مربوط به سال‌های اخیر نیست، همسرم پس از انتقالی بنده به ساری درخواست جابه‌جایی را به مقام مربوطه خارج از استانداری ارائه داده و ارتباطی به استانداری نداشته و بنده هم در این ارتباط دخالتی نداشتم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۸:۳۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگه این حرفو نمی زد چی می خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
بهترین های دانشگاه. بالاترین مقطع و نمرات برتر تو بهترین دانشگاهای ایران با تحمل چند سال دوری از خانواده درس خوانده. منتظر هستن ارگان های دولتی آزمون استخدامی اعلام کن.متاسفانه افراد غیرمتخصص و درس نخوانده به راحتی با پارتی بازی جذب میشن.دیگه نیرو نمیخان که بخان اعلام جذب از طریق آزمون استخدامی صورت بگیره. جناب آقای استاندار منم تو همین ارگان ها با توجه به رشته تحصیلیم. چندین ساله منتظر آزمون استخدامی هستم که با عدالت جذب بشم.هنوز منتظرم. دنبال کار هم رفتن گفتن نیرو اضافه داریم. چطور واسه اقوام امثالهم صندلی آماده دارن.در ضمن افراد توانمند و شایسته تو خونه هاشون بیکار نشستن. اگه شهر و استان دست افراد توانمند باشه حال و روزش این نیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
واقعا که جای بسی تأسف دارد با این استدلال های صد من یک غاز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
فقط خواهر شما شایسته هست بیا هزاران شایسته در همین استان به شما نشان بدیم مردم رو چی فرض کردید
Canada
علی
۱۴:۳۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
( وصیت‌نامه امام: نگذارید انقلاب به دست ( نااهلان ) و نامحرمان بیفتد ) . متاسفانه کسی توجه نکرد , وضع این مملکت اینطور شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تو گفتی و ما هم باور کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۰۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
همسه مسئولان از رانت استفاده می کنند،کلا افراد استخدام شده در دستگاه های دولتی همه با هم فامیل هستند،مردم هم اینجا نقش چغندر رو دارند
آخرین اخبار