رییس بیمه سلامت دورود خبر داد؛

تحت پوشش بودن ۵۲ درصد جمعیت دورود در بیمه سلامت

رییس بیمه سلامت دورود گفت: ۵۲ درصد از جمعیت ۱۷۴ هزار نفری این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  "آذر رحمتی" رییس بیمه سلامت دورود گفت: مهمترین برنامه‌های سال جاری در حوزه بیمه سلامت اجرای نسخه الکترونیکی و نظام ارجاع است و این طرح به منظور کاهش خطاها، کنترل تجویز بی‌رویه و کیفیت تجویز دارو اجرا و شامل بخش‌های خصوصی و دولتی می‌شود.

او اظهار داشت: امکان خدمات غیر حضوری تمدید بیمه در ۲ صندوق بیمه سلامت همگانی شهری و صندوق روستاییان و رویت دارو‌ها و خدمات تجویزی در همه صندوق‌ها در سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc امکانپذیر شده است.

رییس بیمه سلامت دورود با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه درمان مبتلایان به کرونا از سوی این سازمان پرداخت می‌شود، ادامه داد: همچنین دارو‌ها مطابق بر شیوه‌نامه‌های درمانی کرونا در تعهد سازمان بیمه سلامت است و افراد تحت پوشش می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

"آذر رحمتی" با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی را بیمه سلامت برای بیماران زیر پوشش خود انجام می‌دهد، اظهار داشت: افراد متقاضی در ۲صندوق روستایی و بیمه سلامت همگانی شهری به صورت رایگان زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

او اظهار داشت: تلفن گویای سازمان بیمه سلامت به شماره ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به بیمه شدگان و کد دستوری #۱۶۶۶* برای استعلام مهلت اعتبار و استحقاق بیمه‌شدگان خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان دورود با بیش از ۱۷۴ هزار نفر جمعیت سومین شهر پر جمیعت لرستان و در شمال شرقی این استان واقع شده است.
از مجموع جمعیت شهرستان دورود ۹۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.