جدیدترین برنامه گروه دانش رادیوجوان یک برنامه گفتگو محور، اما رقابتی برای نخبگان حوزه‌های مختلف و کارآفرینان کشور است.

اکرم زمانی یکی از تهیه کنندگان پرچم‌دار در  گفت و گو  با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد این برنامه گفت:در پرچم‌دار رادیوجوان قرار است پرچم داران عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و هنری ایران به مردم معرفی شوند. افرادی در سطح کشور، استان و یا حتی در جامعه اطراف خودشان حرکتی را شروع کرده‌اند، اما شناخته شده نیستند جزو سوژه‌های اصلی برنامه پرچم‎دار خواهند بود. انتخاب این افراد توسط تیم محقق پرچمدار صورت می‌گیرد و با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ما با این نخبگان آشنا می‌شویم و آن‌ها را به برنامه دعوت خواهیم کرد.

زمانی در مورد بخش ویژه این برنامه یعنی مسابقه پرچم دار گفت: در این برنامه قرار است با ایجاد یک بخش رقابتی پرچم دار سال کشور، با رای مستقیم مردم معرفی شود. در هر برنامه دو پرچمدار با هم رقابت میکنند که هر کدام از آن‌ها پس از معرفی خودشان، با توضیح فعالیت‌هایی که تاکنون انجام داده‌اند، می‌باید نظر مردم را جلب کنند، تا با رای مردم به عنوان پرچمدار روز انتخاب شوند. در پایان هفته از بین منتخبین هرروز، پرچمدار هفته انتخاب می‌شود، در پایان ماه از بین منتخبین هفته ها، پرچم دار ماه و در پایان از منتخبین ماه‌های مختلف پرچمدار سال انتخاب خواهد شد.

هدف پرچم دار تزریق امید و حال خوب است

علیرضا محمدنیا مدیر گروه دانش رادیو جوان نیز با بیان اینکه مهمترین هدف پرچمدار این است که نخبگان و کارآفرینان احساس کنند که فعالیتشان برای کشور اهمیت دارد و از طرف مسئولین دیده خواهد شد گفت: وجود برنامه‌هایی مثل پرچم دار می‌تواند از پدیده‌هایی مثل فرارمغز‌ها و یا ناامیدی افراد نخبه در جامعه جلوگیری کند. تزریق امید و حال خوب به جامعه نخبگان نتیجه ایست که پرچمدار به دنبال آن است.

محمدنیا در پایان اضافه کرد: قرار است با اتمام رای گیری‌ها جشنواره‌ای با حضور منتخبین پرچمدار برگزار شود و جایزه‌ای به نفرات برتر اهدا کنیم.

گفتنی است پرچمدار رادیو جوان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶، به تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد و اکرم زمانی از رادیو جوان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.