فتحی گفت: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ از حوزه فرهنگ و هنر بیشتر حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره  عصر پنجشنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: لایحه بودجه ۱۴۰۱تا چند روز دیگر به صحن مجلس می‌آید و ما به عنوان وکیل مردم در مجلس همانند بودجه سال۱۴۰۰ از افزایش بودجه بخش فرهنگ و هنر حمایت خواهیم کرد.

او با بیان اینکه توسعه بخش فرهنگ و هنر منجر به پیشرفت در همه بخش‌ها خواهد شد، گفت: قطعا نمایندگان مردم استان در مجلس تلاش می‌کنند این استان به عنوان استان فرهنگ و هنر در اختصاص بودجه این بخش ویژه دیده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره درمجلس شورای اسلامی در ادامه به افتتاح کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان بزرگترین کتابحانه استان از بانیان احداث این مرکز فرهنگی تقدیر و ابراز امیدواری کرد این مرکز در راستای ارتقای سطح فرهنگی و مطالعه مردم استان موثر باشد.

آیین افتتاح بزرگترین کتابخانه عمومی کردستان با عنوان کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) روز پنجشنبه با حضور "محمد مهدی اسماعیلی" وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، "علیرضا مختارپور"دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار