نشست هم اندیشی قرارگاهی برای رصد مسائل اولویت دار سرایان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نشست هم اندیشی شهرستان سرایان به منظور احصای مطالبات و مشکلات اولویت دار این شهرستان با حضور حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری سرایان برگزار شد.

حجت السلام نصیرایی با تأکید بر اولویت بندی مسائل و مشکلات شهرستان، از این نشست به‌عنوان قرارگاهی برای رصد و پیگیری موضوعات اولویت دار شهرستان یاد کرد.

او در ادامه به تعامل و همراهی دولت و مجلس اشاره کرد و از این موقعیت به منزله فرصت نیکو برای جهش در خدمت رسانی بیشتر مسئولین به مردم و توسعه شهرستان یاد کرد.

حجت السلام نصیرایی در ادامه بر پیگیری جدی موضوعات تأکید کرد و در خصوص بحث انتقال آب به استان، اساس انتقال آب را در حوزه تأمین آب مورد نیاز صنعت و معدن دانست و بیان کرد: مصارف شرب نیز با توجه به کیفیت بالای آب لحاظ شده است.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با تشریح شرایط حساس کشور گفت: در یک جنگ تمام معنای امنیتی، اقتصادی و سیاسی هستیم و جریانات و اختلافات و نفوذ را باید با همراهی و همکاری مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.