فرمانده انتظامی نایین از کشف بیش از ۱۲۵ کیلوگرم تریاک در گلوگاه شهید شرافت شهرستان نایین در ۲ عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرگرد هادی کیان‌مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت نایین در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹۶ کیلو و ۴۰ گرم تریاک که بطور ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد، ادامه داد: در این زمینه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

کیان مهر خاطرنشان کرد:در بازرسی دیگری از یک دستگاه خودرو عبوری در گلوگاه نایین ۲۹ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین، مواد مخدر را یک اَبَر آسیب خواند و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید بر فرزندان خود و دوستان آن‌ها نظارت بیشتری داشته باشند تا از مبتلا شدن آن‌ها به این آسیب و گرفتار شدن در دام اعتیاد پیشگیری کنند.

روزانه افزون بر ۲۵ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های نایین عبور می‌کند و گلوگاه شهید شرافت این شهرستان یکی از ایستگاه‌های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است.

ایستگاه شهید شرافت نایین در ۱۵ کیلومتری محور نایین به اردکان قراردارد.
شهرستان نایین با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.