آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار جلالی تاکید کرد: همگان خود را در امنیت کشور مسئول بدانند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است، چراکه اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی‌داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی.

او  افزود: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.

آیت الله جوادی آملی تاکید کرد:مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که باید با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید.

در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکرد‌های نوین پدافند غیرعامل کشور در جهت  مقابله با شیوه‌های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان ارائه کرد.

رئیس پدافند غیرعامل کشور با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد


سردار جلالی: نتیجه فشار حداکثری علیه ایران حذف ترامپ و نتانیاهو بود

سردار جلالی ،رئیس پدافند غیرعامل کشور هم در این دیدار گفت:دشمنان با استفاده از مولفه‌های قدرت خود تلاش داشتند جمهوری اسلامی را در کارزار فشار حداکثری و همه‌جانبه شکست دهند اما تجربه سه سال گذشته و سقوط دولت ترامپ و نتانیاهو نشان می‌دهد عکس خواسته‌های دشمن اتفاق افتاده است.

او یکی از عرصه‌های نوین تهدید زا را عرصه جنگ سایبری برشمرد و افزود: ما امروز شاهد یک جنگ‌تمام عیار علیه زیرساخت‌ها مبتنی بر فضای سایبری هستیم.

سردار جلالی تاکید کرد: به طور حتم باید در مسیر توسعه کشور استفاده از فناوری‌های نو مورد توجه باشد، اما باید دانست که این بهره‌برداری زمانی می‌تواند کمک کننده باشد که با یک نگاه پدافند غیر عاملی همراه و تهدید‌های آن فناوری حذف شود.

او گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم فهم مسئولان از مسئله تهدید دقیق تر، جامع‌تر و عملیاتی‌تر شده است و این امید می‌رود که رویکرد‌های پدافند غیرعامل با شتاب بیشتر و کیفیت بهتری توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار