سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: به واسطه داشتن ۱۱ورزشگاه خوب، این توان را داریم، همزمان در یک روز، ۱۱ مسابقه را در سطح استان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان با قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره مراد حاج جعفری پیشکسوت و رئیس اسبق هیئت فوتبال استان کرمان گفت: این جایگاهی که اکنون هیئت فوتبال استان کرمان در سطح کشور در زمینه فوتسال، فوتبال ساحلی و... دارد، مرهون زحمات بزرگانی، چون حاج جعفری، گنجعلیخانی و قرایی دانست.

او افزود: اکنون که این جایگاه به بنده رسیده، سعی بر امانت داری به بهترین نحو ممکن داشته ام تا پس از برگزاری دوره بعدی هیئت، به فرد منتخب تحویل دهم.

سلاجقه به بیان گزارشی درباره وضعیت فوتبال استان پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه فوتبال استان کرمان در همه زمینه‌ها به آن جایگاه و توسعه یافتگی که ذات اصلی هیئت فوتبال در تیتر اول اساسنامه هست، رسیده است.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تنها زمینه‌ای که در آن کمبود داریم و باید ظرف چند ماه آینده به آن سروسامان ببخشیم، حضور تیمی از استان کرمان در لیگ برتر فوتبال ساحلی است، این در حالیست که در همه رده‌ها دارای تیم بوده و حائز موفقیت‌هایی هستیم.

سلاجقه به نظام باشگاه داری و مباحث هیئت فوتبال و داوران اشاره کرد و افزود: فصل نقل و انتقالات امسال، یک فصل پر چالش بود و جای تعجب بود همگی تیم‌هایی که قصد آمادگی شروع لیگ برتر فوتبال را داشتند، با مشکلاتی روبه رو شدند.

او تصریح کرد: خوشبختانه فقط باشگاه‌های کرمان بودند که دچار مشکلی نشدند و توانستیم فصل نقل وانتقالات را هم در سطح استان و هم در سطح کشور به خوبی پشت سر بگذاریم.

سلاجقه با شاره به اینکه در این فصل تیم‌های بی نظم به تیم‌های با نظم خورده اند. بیان کرد: تاکنون ۴ تا از بازی هایمان با تیم‌های رودر رو شرکت نکردند و حالا طبق قوانین و آیین نامه‌های فدراسیون بایستی بازی‌ها ۳ به هیچ شوند که صرفا به دلیل همان بی نظمی‌هایی است که یا کارت هایشان صادر نشده و یا مشکلاتی در فدراسیون داشته اند.

او به رشد زیر ساخت‌ها در استان اشاره کرد و با اعلام اینکه ورزشگاه سرچشمه یکی از ورزشگاه‌هایی است که بازسازی شده، گفت: ما اکنون این توان را داریم، در هر زمان که فدراسیون اراده کند، همزمان در یک روز، در سطح استان ۱۱ مسابقه را برگزار کنیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان دلیل این برگزاری همزمان چند مسابقه فوتبال در کرمان را، داشتن ۱۱ورزشگاه خوب و مورد تایید دانست و افزود: در فوتبال و فوتسال بانوان خوشبختانه هیچ دغدغه‌ای نداریم و سال‌ها قهرمان بوده ایم.

سلاجقه تصریح کرد: هم اکنون تیم بانوان شهرداری سیرجان در تهران اردوی تدارکاتی خود را می‌گذراند تا به زودی در رقابت‌های آسیایی اردن حضور یابد.

او ابراز امیدواری کرد، طی مدتی که حضور دارد بتواند وضعیت فوتبال ساحلی را ارتقاء بخشد.

سلاجقه بیان کرد: هم اکنون استارت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی در ۴ نقطه از استان (رفسنجان، سیرجان، عنبرآباد و کرمان) زده شده و زیرساخت هایش آماده است.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان به انجام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی در استان کرمان با حضور ۱۲ تیم اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به جایگاه خوبی در این رشته ورزشی برسیم.

سلاجقه در خصوص بحث داوری، عنوان کرد: سعی بر این شده داوران در ۲ گروه کلاس آموزشی داشته باشند، یعنی داورانی که تازه ورود کرده و داورانی که در سطح کشوری و ملی داوری داشته اند، به صورت جداگانه آموزش ببینند، هرچند ممکن است این ایده چالش برانگیز نیز بوده باشد.

او گفت: اگر موفقیتی برای استان و همچنین بنده رخ داده، تنها چیزی که رکن اصلی آن بوده، همان اتحاد و همدلی و استفاده از نظر و همراهی پیشکسوتان بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار