دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت امروز در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی شیلات مازندران اعلام کرد: دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت امروزچهارشنبه ۵ آبان ماه با حضور مدیرکل شیلات مازندران، معاونین، فاطمه ولی زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات سپهبد شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد.

اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در این جلسه گفت: با جدیت و حساسیت عملکرد حوزه‌ها بطور مستمر روزانه، هفتگی و ماهانه پیگیری و مرتب مورد ارزیابی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت شناسایی تا با برنامه ریزی عملکرد مطلوبی ارائه شود.

او بر بروز بودن به مسائل کاری و بالا بردن سطح علمی و دانش، استفاده از تجربیات خوب گذشته در راستای پیشبرد اهداف سازمان، ارائه گزارش از عملکرد حوزه‌ها به منظور تقویت نقاط ضعف و نشان دادن نقاط قوت تاکیدکرد.

معاون برنامه ریزی و منابع استان هم در این جلسه با اشاره به ارزیابی شاخص‌های عمومی واختصاصی عملکرد شیلات استان براجرای خدمات الکترونیک و تاثیرآن درروند جذب بودجه تاکید کرد.

نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان هم با اشاره به اینکه کاروهدف ما تقویت امورکارالکترونیک است، بر داشتن اطلاعات اولیه اعضاء کارگروه بطورصد درصد وبازدید میدانی تاکید کرد و افزود:امیدواریم باهمکاری همه همکاران سازمان با اطلاعات دقیق ارزیابی عملکردخوبی را در راستای تقویت امورالکترونیک شاهد باشیم.

 

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت در شیلات مازندران

برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت در شیلات مازندران


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار