دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان با معرفی سه اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در آیین پایانی این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری خوشید تابان گرمسار برگزار شد، با رای هیات داوران اثر «غلامرضا رنجبری» از سمنان، «محمد نیکوعقیده» از گرمسار و «منصوره عرب سرهنگی» از ایوانکی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کرد.

همچنین اثر «فهمیه رضایی» از دامغان، «زینب بندری» از سمنان، «آناهیتا آقابیگی» از سمنان، «ابوالفضل جبله» از شاهرود و «فاطمه سادات طبایی» از گرمسار شایسته تقدیر شناخته شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این آیین با تجلیل از استقبال شاعران از دومین جشنواره شعر آیینی استان گفت: استقبال کمی و کیفی بی‌نظیر علاقه‌مندان، دست اندرکاران را ترغیب کرد که دوسالانه بعدی جشنواره را بصورت منطقه‌ای برگزار کنند.

فرشید فلاح بیان کرد: شاعران گرانقدر استان سمنان با آثار کیفی خود ارادت و محبت شان را به آستان اهل بیت (ع) در این جشنواره ابراز کردند.

فلاح ادامه داد: با وجود اینکه کرونا حال عمومی جامعه را کمی رو به سوی خمودگی و کسالت برد، اما با روشن شدن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله همین جشنواره ادبی و آیینی، پس از بهبود اوضاع انرژی دوباره‌ای را به جامعه تزریق می‌شود و قطعا رسالت اهالی فرهنگ و هنر در این شرایط بسیار حساس و سنگین‌تر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز بیان کرد: حضور شاعران از طیف‌های مختلف سنی و نیز شاعران قدیم و جدید و ارسال آثار در قالب‌های مختلف از ویژگی‌های مهم دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان بود.

نعمت الله قنبری نیکدل بیان کرد: استقبال شاعران و هنرمندان استان سمنان از این نسبت به جشنواره قبل بالاتر بود.

او گفت: بیش از ۲۵۰ اثر از بیش از ۹۰ شاعر در این جشنواره داوری شد.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.