شاکری گفت: مجموع رای آقای روحانی در مقایسه با رقبایش ۳۵۰ عدد بالاتر بود و حجت الاسلام رئیسی ۱۰ میلیون رای بالاتر از رقبایش داشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همایش خانه احزاب ایران که امروز پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است و در مسائل بین‌المللی هم به عنوان کشور تاثیرگذار در روابط بین المللی تبدیل شده ایم. در گام دوم انقلاب اسلامی مسئله سیاست خارجی اعلام شده است.

شاکری ادامه داد: ما با افغانستانی رو به رو هستیم که شوروی را از کشورش بیرون کرد و به آمریکا هم پشت کرد. در شرایط فعلی طالبانی روی کار آمده که طالبان سابق نیست.

این فعال سیاسی افزود: در شرایطی قرار داریم که طالبان به شرق و غرب پشت کرده است. این طرز تفکر که با داعش برای از بین بردن طالبان هماهنگ شویم اشتباه است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: طالبان قابل قیاس با داعش نیست.

شاکری در ادامه در پاسخ به اصلاح طلبانی که رای رئیس جمهور دولت سیزدهم را پایین می‌دانند گفت: مجموع رای آقای روحانی در مقایسه با رقبایش ۳۵۰ عدد بالاتر بود و حجت الاسلام رئیسی ۱۰ میلیون رای بالاتر از رقبایش داشت. اصلاح‌ طلبان انصاف را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
توخودت اناف داشتی وداری؟ چقدرجوانب مثبت دولت روحانی را دیدی وبیان کردی؟ امثال شماها کشورروملت را بنام دین ودرعمل با بی دینی به این روزانداختید خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
ملت یا ما بیسوادهستیم ویا این اقا بی نهایت بیسواد وخشک مغز رای رئیسی نسبت با سال 96که شکست خورد3/500میلیون را اضافه شد ان هم بااین خجم تخریب ونارضایتی وسنگ اندازی ورد صلاحیتها قطعا صندوق رای اصولگرایان بیش از17میلیون نیست یعنی بضاعت اینها درهمین حد عمده مردم خواهان اصلاح درساختار حکومت ونظارت بیشتر دربدنه نظام هستند که این امر محقق نمیشود یعنی نمیخواهند ونمیگذارنددربدنه نظام وساختار حکومتی اصلاحاتی صورت بگیرد
آخرین اخبار