حجت الاسلام سلیمی گفت: دشمن بداند که دوران بزن و دررو تمام شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری دلیجان گفت: در زمینه اختلال بنزین دشمن بداند که دوران بزن و دررو تمام شده است و حتماً در مقابل این اقدام سخیف، مقابله به مثل محکمی انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: اختلال جایگاه‌های سوخت اتفاقی بود که اهمیت پدافند غیرعامل را بیش از گذشته مشخص کرد و اگر ترک فعلی صورت گرفته حتماً باید به آن رسیدگی شود.

او اضافه کرد: در این واقعه مدیریت رسانه‌ای خوبی انجام شد و رئیس رسانه ملی مستقیم با مردم صحبت کرد و اخبار بصورت برخط و مناسب پوشش داده شد که اقدام مناسبی بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یارانه‌ها قرار نیست حذف شوند، اما توزیع یارانه‌ها عادلانه نیست و باید در توزیع آن تجدید نظر صورت بگیرد.

او ادامه داد: اکنون مشاهده می‌کنیم ۷ قلم کالایی که از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده می‌کنند، بیش از سایر اقلام تورم دارند و برخی افراد خاص منافع آن را به جیب می‌زنند.

حجت الاسلام سلیمی اظهارکرد: اکنون ضریب جینی که نشان دهنده فاصله بین فقیر و غنی است، کشور وضعیت خوبی ندارد و باید این یارانه ۴۳۷ هزار میلیارد تومانی که با اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به معدود افراد خاص تعلق میگیرد، به عموم مردم تعلق بگیرد.

دولت در انتصابات سریعتر اقدام کند

او ادامه داد: در زمینه انتصابات دولت باید سریعتر اقدام کند و اکنون بسیاری از افراد بلاتکلیف هستند و نباید کشور را بیش از این معطل کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: دولت باید افراد کاربلد، توانمند، سالم و دلسوز را به میدان بیاورد و نباید مثل دولت‌های قبل به سمت قبیله گرایی سوق پیدا کند و دوباره افراد ضعیف و نابلد به مشکلات دامن نزنند.

او گفت: در بحث خوراک دام مشکلات زیادی وجود دارد و در استان مرکزی مشکلات بیشتر است که نشان از مشکل مدیریت این استان است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: در زمینه مشکلات راه‌ها خصوصا جاده نراق به دلیجان و نراق به مشهد اردهال هنوز جلسه‌ای که استاندار با وزیر راه و شهرسازی تشکیل دهد و برای این موضوع بودجه اختصاص یابد، ندیده ایم!

او تصریح کرد: صحبت ما نیز با این آقایان همین است که چرا فقط برای افتتاح‌ها حضور می‌یابند و آیا نباید مشکلات را پیگیری کنند؟!

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی درخصوص سالن ورزشی هزار نفره دلیجان با توجه به اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از وزارت نفت گرفته شده، اما معطل مانده و باید مشخص شود که مشکلاتی که برای زمین به وجود آمده مقصر چه کسی است؟ و اگر کسی در این زمینه مقصر است باید رسیدگی شود و مشکل سریعتر حل شود.

او اظهار کرد: در زمینه مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرماندار محترم کارگروهی تشکیل دهد و مسایل و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد با حضور مدیران کل بررسی شود و جلسات خروجی داشته باشد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان هم در این جلسه حوزه علمیه را پایگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن دانست ودر خصوص تکمیل حوزه علمیه نراق مواردی را مطرح کرد.

براتی زاده فرماندار دلیجان هم در این جلسه ضمن بیان برخی نکات اداری، به اقدامات خوب دولت جدید در مدت اخیر اشاره واضافه کرد: دراین مدت باپیگیری‌های انجام شده، دو وزیر در شهرستان جهت رفع مشکلات مربوطه حضور پیداکردند.

براتی زاده به سفر‌های استانی رئیس جمهوراشاره و به ادارات گوشزد نمود درخصوص برنامه ریزی این سفر و همچنین مکاتبات و اقدامات لازم جهت پیش بینی بودجه شهرستان باتوجه به فرصت محدودباقی مانده، هرچه سریعتربرنامه ریزی لازم را اعمال کنند.

او به وضعیت بیماری کرونا هم پرداخت و ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی درهمه ادارات، اضافه کرد: درشهرستان دلیجان تاکنون۶۱ هزار دزواکسن تزریق شده و همچنین حدود۲۲ هزار نفرهم هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

عابدینی رئیس شورای شهر نراق هم دراین جلسه مشکلات شهر و درخواست‌های مردمی را بیان کرد و ایمنی جاده دلیجان نراق اردهال، تجهیزات موزه شهاب سنگ ومشکلات کشاورزان نراق را از جمله مشکلات برشمرد وخواستار پیگیری مشکلات شد.

جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نراق و مسئولین ادارات شهرستان دلیجان در حوزه علمیه شهر نراق برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.