مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: قرارداد‌های بسیار خوبی با دستگاه‌های مختلف استان برای اشتغال ۵۲۰ زندانی منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: قرارداد‌های بسیار خوبی با دستگاه‌های مختلف استان برای اشتغال ۵۲۰ زندانی منعقد شده است.

عبدالمجید کشوری در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی خرم آباد بیان کرد: اکنون ۱۴۰ زندانی زندان‌های استان جهت تسهیل در امرار معاش و به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی تحت مراقبت الکترونیک هستند.

او با اشاره به اینکه ۲ پروژه عمرانی فعال زندان‌های استان با سرعت خوبی در حال اجرا است ادامه داد: به منظور دسترسی آسان خانواده محکومان و بومی سازی زندانیان، بازداشتگاه پلدختر با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال آماده سازی است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان  بیان کرد: وجود زندان در کالبد شهری، دارای تبعات روحی و روانی برای شهروندان است که طبق قانون، زندان‌ها باید به خارج از شهر‌ها منتقل شود و بر این اساس انتقال زندان بروجرد به خارج از بافت شهری پس از رفع مشکل تملیکی و جانمایی برای تامین اعتبارات مالی، نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی است.

کشوری گفت: یکی دیگر از اقدامات اولویت دار در دوره تحول قضایی، دادرسی الکترونیک است که در این راستا به منظور تسهیل در روند امور قضایی، کل مراکز نگهداری محکومان و متهمان زندان‌های استان مجهز به این سامانه شده است که زندانی به صورت مجازی توسط قاضی مربوطه دادرسی شود.

او نیز گفت: اشتغال زندانیان باعث ایجاد نشاط بین آن‌ها می‌شود و امنیت پایدار را در زندان‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.