دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در نامه‌ای، انتصاب علیرضا قاسمی فرزاد، به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هادی عین آبادی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد همدان، انتصاب علیرضا قاسمی، به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت و بیان کرد: متاسفانه علی رغم ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان همدان به دلیل عدم بکارگیری مدیران بومی و شایسته، با مشکلات زیادی مواجه بوده و آنطور که باید، شاهد پیشرفت و توسعه استان در سال‌های گذشته نبوده ایم و طبق آمار و ارقام از بسیاری از استان‌های با ظرفیت‌های برابر با استان همدان، یا حتی کمتر، جا مانده ایم.

او ادامه داد: در شرایطی که رهبر انقلاب بر استفاده از جوانان مومن و انقلابی تاکید نموده اند و تجربه دفاع مقدس نیز به ما نشان داده است، استفاده از جوانان و نیروی جوانی راه حل فائق آمدن بر بسیاری از مشکلات است. استفاده حداکثری از جوانان مومن حزب اللهی با تفکر اصیل انقلابی دارای رویکرد تحول خواهانه که میتوانند به شایستگی دست به تحول چهارچوب‌های غلط قبلی بزنند که گام مهمی در حرکت به سمت پیشرفت کشور و جهش استان خواهد بود؛ این مسئله اولین خواسته مردم برای تحقق شعار "دولت مردمی ایرانی قوی" میباشد که با امید به ایجاد تحول در انتخابات اخیر حضور یافتند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، گفت: انسجام و حفظ وحدت اجتماعی و امنیت عمومی در گرو برخورد‌ها و رفتار‌های عادلانه می‌باشد و به عکس، تفرقه و جدایی، اختلاف گروهی و ملی و تشنجات اجتماعی، از ظلم و بی عدالتی برمی خیزد. عدل و دادگری نه تنها باعث قوام و استمرار اجتماع انسانی است و نوع آن‌ها را گرد هم آورده و جامعه سالم و پیشرفت‌های را به وجود می‌آورد بلکه برترین عامل نگهدارنده حکومت‌ها و دولت هاست بنابراین لازم است که در اجرا و تصمیم گیری‌های خود عدالت محوری در انتخابها، انتصاب‌ها و تصمیمگیری‌های مختلف را سرلوحه امور قرار دهید.

عین آبادی افزود: از به کارگیری افرادی که در دولت قبل یا مسئولیت‌های قبلی شایستگی و توانمندی لازم را نداشته و در ایجاد شرایط حساس کنونی نقش داشته اند و باعث بوجود آمدن مهاجرت نخبگان و تحصیل کردگان، عدم رشد و توسعه و بحران‌های فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی در استان شده اند بپرهیزید، زیرا فرصت دادن به ایشان دامن زدن و گرفتاری بیشتر در بحران‌ها و مسائلی است که پیشتر نیز در آن نقش داشته اند و باز آزمودن ایشان خطای جبران ناپذیر است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.