تیم‌های بسکتبال مس کرمان و ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر گروه (الف) مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته چهارم دور رفت گروه (الف) تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان  و صنعت مس کرمان و ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول تیم بسکتبال صنعت مس کرمان موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ شهرداری گرگان، قهرمان فصل گذشته را از پیش رو بردارد. شهرداری گرگان در این دیدار اولین شکست خود را تجربه کرد.

در این دیدار ایگور شامکوف از صنعت مس کرمان با کسب ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم پری پتی با کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود. مهران حاتمی در این دیدار کاپیتان خود یعنی محمد جمشیدی را به دلیل مصدومیت در بازی قبل در اختیار نداشت.

در دیگر دیدار امروز تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت و در پایان با نتیجه ۸۹ بر ۴۴ برابر این تیم به برتری رسید.

در این دیدار ارسلان کاظمی از ذوب آهن اصفهان با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم خشایار علی اکبری با کسب ۱۳ امتیاز و ۶ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار