قابضی از عمل نکردن صنایع بزرگ خوزستان به تعهدات اجتماعی خود به ویژه در حوزه‌های ورزشی انتقاد کرد.

دنیا قابضی رئیس انجمن او اسپرت خوزستان و سرپرست تیم اعزامی این گروه به مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری با مشکلات فراوانی روبرو شدیم که دلیل آن نیز بیشتر متوجه صنایع خوزستان و عمل نکردن به تعهدات اجتماعی شان است.

او افزود: ۹ ورزشکار خوزستانی به مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان اعزام شدند که از میان این افراد یک نفر مدال طلا، ۳ نفر مدال نقره و ۳ نفر نیز مدال برنز کسب کردند و به اردوی تیم ملی راه یافتند؛ هفته اول اسفند ماه وارد انتخابی اردوی تیم ملی می‌شوند.

قابضی در خصوص مشکلات برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری بیان کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ خوزستان که قرار بود خودرویی برای رفت و آمد ما اختصاص دهد، اما دقیقه صبح روز اعزام علی رغم آماده بودن ماشین بهانه‌ای آوردند و از امضای نامه امتناع کردند.

رئیس انجمن او اسپرت خوزستان اظهار داشت: سعی شد تا با فرستادن واسطه‌هایی این شرکت را راضی کرد تا خودرو در اختیار ما قرار دهد، اما زیر بار نرفتند و این در حالی است که عمده ورزشکاران ما بانوان بودند و بضاعت کافی را نیز برای پرداخت هزینه‌ها نداشتند.

دنیا قابضی ادامه داد: ما نیز بلافاصله بک خودرو با هزینه شخصی تهیه و ورزشکاران را سریعا به مسابقات اعزام کردیم، که مجبور شدند مستقیما وارد رینگ شوند و ضعیف شدن قدرت بدنی شان به دلیل نداشتن آمادگی موجب شد مشکلات و مسائلی برای شان به وجود آید.

این مقام مسئول گفت: از شورای شهر نیز درخواست کمک کردیم و آن‌ها هم پاسخی ندادند، حتی پس از مسابقات و مدال آوری ورزشکاران از استانداری خواستیم تا پیام تبریک ارسال کند که همین کار را هم نکردند.

او اسپرت یک ورزش چند رشته ای؛ مبارزه ای، هنری، تمرکزی و ذهنی، ذهنی، توپی، آبی و ورزش‌های با مانع است که در ۲ بخش ورزش‌های وادراتی و صادراتی از سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را دریافت کرد که علاوه بر آن دارای ورزش پارسیان اصیل است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.