رستمی گفت: نزدیک به ۱۶۲ شرکت در مجموعه شستا داریم که با ساماندهی مناسب آن‌ها سودآوریشان بهبود پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رستمی رئیس جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ها و کار‌هایی که قرار است برای این شرکت انجام دهد گفت: با هماهنگی مجموعه مدیریت و بدنه‌ی کارشناسی شستا بنا داریم پروژه‌های در دست اجرا را با سرعت تکمیل کنیم و به افتتاح برسانیم.

وی افزود:  با افتتاح این پروژه‌ها سرمایه‌های راکد شستا مولد می‌شود که باعث افزایش تولید، سود و اشتغال و در نهایت افزایش ثروت سهام‌داران خواهد بود.

رستمی ادامه داد: پروژه‌های ناتمام را قطعا ساماندهی خواهیم کرد تا بتوانیم وضعیت سهام شستا را به وضعیتی بهتر از گذشته تغییر دهیم و این نوید را به سهامداران می‌دهیم که نگران افت سهام خود نباشند چراکه بخشی از این اتفاق به دلیل شرایط اقتصادی کشور و بازار بوده است، اما در حال حاضر که بازار یک شرایط متعادل پیدا کرده  قطعا سرمایه‌گذاری در شستا می‌تواند منافع خوبی را بسازد.

وی در پاسخ به این سوال که چند شرکت در شستا وجود دارد افزود: نزدیک به ۱۶۲ شرکت در مجموعه شستا داریم که با ساماندهی مناسب آن‌ها سودآوریشان بهبود پیدا می‌کند و شرکت‌های زیانده را با اصلاح در ساختار حقوقی و مالکیتی آن‌ها ساماندهی خواهیم کرد. مهم‌ترین برنامه ما این است که دارایی‌های غیر مولد شستا مولد شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شستا ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۹:۴۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
بزرگوار پس حالا که ادعای اصلاحات داری لطفا یک سری به پتروشیمی آبادان از شرکت های زیرمجموعه تاپیکو بزن ببین اونجا چه خبره. تو ۶ ماهه اول سال ۵۶۰ میلیارد تومان خرج کرده تا ۵۰۰ میلیارد تومان فروش داشته باشه. درش رو ببندی ۶۰ میلیارد به شستا سود رسوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سهامداران میپرسند چگونه است اکثر سهمهای زیر مجموعه نهایت سود را پرداخت نمودن ولی شرکت مادر ۶۰ درصد سود را اگر سهم مناسب است که حتما اینگونه خواهد بود اختلاف قیمت وضرر سهامداران را چگونه جبران میکنن سهم دربالای ۱۴۰۰ خرید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام چطور سهمی که بسته است ۱۰٪میره تو ضرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
چرا سود رو از سهم خودمون دادین. این چه مدیریته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام یکساله بیچارمون کردین بالای ۶تومن خریدم شده ۱۱۶۸ انصافه
آخرین اخبار