استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بایستی زیرساخت‌های محلات و مناطق کم برخوردار، با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز پنجم آبان‌ماه در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته حاجی پیرلو و اسلام آباد شهر ارومیه، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است که از ظرفیت‌های استانی و ملی برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان، خاطر نشان کرد: در بازدید‌های امروز که به صورت پایلوت از دو محله حاجی پیرلو و اسلام آباد در شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محله و شهر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقرر گردید معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی قرار دهد.

معتمدیان یادآور شد: همچنین از منابع استانی و ظرفیت نهاد‌های حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب از اولویت‌های مناطق کم برخوردار است، ابراز داشت: همچنین سرانه فضا‌های آموزشی و ورزشی، فضا‌های سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

استاندار آذربایجان‌غربی برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه‌های استانی را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.