پیشکسوتان دوچرخه سواری بیش از ۵ استان کشور با شعار «حفاظت از منابع آب و محیط زیست» مسیر استان‌های همدان تا اصفهان را به مدت یک هفته رکاب زدند.

ابراهیم اسدیار سرپرست تیم دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت:  ۱۰ نفر از بازنشستگان که عنوان "از هگمتانه تا نقش جهان" را برای این پویش برگزیده بودند به منظور یادآوری اهمیت حفظ آب و محیط زیست، مسیر همدان، به مقصد اصفهان رکاب زنند. این دوچرخه سواران  به ترتیب از همدان، ملایر، اراک، خمین، محلات، دلیجان، نراق، کاشان و نظنز عبور کرده و در ایستگاه پایانی به اصفهان  رسیدند.

او افزود: مساله آب و محیط زیست از مهمترین مسائل همدان و اصفهان می‌باشد و این دغدغه مشترک با استان اصفهان می‌باشد؛ و این ششمین سفر گروه دوچرخه سوار با شعار‌های زیست محیطی می‌باشد.

او تصریح کرد: فرهنگسازی مدیریت مصرف آب به عهده همه شهروندان است و گروه‌ها و پویش‌های مردمی می‌توانند بر این مساله تاکید و مردم را با وضعیت فعلی آشنا کنند.
اسدیار افزود: به طور حتم ترویج مدیریت صحیح مصرف آب توسط پیشکسوتان تاثیرگذارتر است، زیرا این نکته را یادآور می‌شود که راه فعلی مدیریت و مصرف آب اشتباه بوده و باید تغییر مسیر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.