منابع لبنانی اعلام کردند بنابر گزارش شاهدان عینی حامیان حزب القوات اللبنانیه با تجمع مقابل محل اقامت رئیس این حزب، مانع حضور او در دادگاه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، حامیان حزب «القوات اللبنانیه» در مقابل محل اقامت «سمیر جعجع» رئیس این حزب و از متهمان ردیف اول درگیری و تیراندازی به تظاهرات مسالمت‌آمیز الطیونه، مانع رفتن او به دادگاه نظامی شدند!

جعجع امروز (چهارشنبه) برای رسیدگی به پرونده حمله به حامیان جنبش حزب‌الله لبنان و حزب امل که در تظاهرات مسالمت‌آمیزی مقابل دادگستری این کشور مورد هدف تک‌تیراندازان قرار گرفته بودند و طی آن هفت تن شهید و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند، احضار شده و باید ساعت نه صبح در دادگاه حضور می‌یافت، اما با تجمع حامیان حزب القوات اللبنانیه مقابل محل اقامتش به دادگاه نرفت.

یکی از اعضای این حزب نیز در مصاحبه با خبرگزاری رویترز با اتهام‌پراکنی علیه ایران و سوریه ادعا کرد: ما به هیچ فردی نه به ایران، نه به سوریه و نه به حزب‌الله مجالی نمی‌دهیم که ما را رام کنند. همانطور که جعجع برای ما فداکاری کرده است ما نیز برای او فداکاری خواهیم کرد.

پیش از این درپی حمله مسلحانه به تظاهرات حامیان حزب‌الله و جنبش امل، این دو حزب اعلام کردند صحنه‌گردان این حادثه سمیر جعجع بوده است. جعجع این اتهامات را رد کرد، اما با وجود شواهدی از دخالت او در این حادثه دادگاه نظامی بیروت او را احضار کرده تا شهادتش را بشنود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار