معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۴۱۴ انشعاب غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی و جمع آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بهمن محجوبی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نشست ارائه عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در بخش کاهش تلفات، بهبود ولتاژ و مدیریت توان راکتیو، اظهار داشت: با جمع آوری این میزان انشعاب غیر مجاز، ۱۸۰ میلیون کیلو وات ساعت برق وارد چرخه بیلینگ شد.

وی ادامه داد: ۶ هزار و ۷۴۴ کنتور خراب و دستکاری از ابتدای سالجاری تاکنون تعویض شده است که این اقدام ۴۴۱ میلیون کیلو وات ساعت بر آورد مصرف را وارد چرخه بیلینگ کرده است.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پنج هزار و ۹۲۳ کنتور از طریق پیمانکار کار تست دیماندی آن انجام شده است و از این طریق ۲۶ میلیون کیلو وات ساعت انرژی برق وارد چرخه بیلینگ شده است.
وی تصریح کرد: همچنین هزار و ۲۸۰ مشترکی که بیش از ۲ دوره قرائت کنتور آن‌ها انجام نشده بود از طریق کدبندی و رفع موانع در چرخه قرائت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای  امسال تاکنون ۶۴۸ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۸۱۹ کیلووات ساعت برق را وارد مدار کرده ایم گفت: میزان تلفات این شرکت در حال حاضر ۱۳ درصد است که تلاش می‌شود این رقم تا پایان سالجاری به ۱۰.۲ درصد کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار